Mogelijke impact van COVID-19-uitbraak

Mogelijke impact van COVID-19-uitbraak, door

Het coronavirus heeft voor de farmaceutische industrie een behoorlijke impact. Medische bijeenkomsten zijn geannuleerd en face-to-face ontmoetingen met artsen en andere beroepsbeoefenaren in de gezondheidszorg zijn aanzienlijk teruggeschroefd. De contactmomenten moeten nu plaatsvinden in een andere setting, namelijk in de virtuele wereld. Daarom werkt de farmaceutische industrie snel aan het verstrekken van wetenschappelijke en klinische informatie aan artsen door gebruik te maken van virtuele vergaderingen of communicatie via online gemeenschappen.

Word jij onze nieuwe collega?

Word jij onze nieuwe collega?, door Rob Koenraads

Medix Publishers is een innovatief bedrijf dat gespecialiseerd is in medische communicatie. Wij ontwikkelen offline en online medisch wetenschappelijke content, waaronder nieuwsberichten, apps, publicaties, blogs, e-learnings, weblectures en videospecials. Momenteel zijn wij op zoek naar een enthousiaste en accurate projectcoördinator en een outputgericht en communicatief vaardige medisch redacteur.

Medix mediapartner van Emerce Health

Medix mediapartner van Emerce Health, door Lynn O’Callaghan

Emerce Health is een toonaangevend congres over de laatste relevante ontwikkelingen, nieuwste toepassingen, innovaties en de impact daarvan op de zorg. Deze onderwerpen staan dichtbij de kernwaardes van Medix; betrokken, vooruitstrevend en flexibel. Daarom heeft Medix een langdurige relatie afgesloten met Emerce om als mediapartner van Emerce Health te fungeren.

LinkedIn-in-Pharma

LinkedIn-in-Pharma, door Lynn O’Callaghan

Samen met LinkedIn expert Perry van Beek van Social.One hebben NXT Pharma en Pharmamarketeer (Medix) een speciaal op farma gericht programma ontwikkeld om de kracht van LinkedIn ook in farma te benutten. Perry van Beek is schrijver van het boek ‘LinkedIn Sales Navigator voor dummies’.

Follow us