Inschrijven

Masterclass contentstrategie in 1 dag

Beschrijving:
Elke marketingprofessional in de farma heeft te maken met contentmarketing. De juiste communicatie richting de arts zorgt er namelijk voor dat de HCP zich bindt met het merk. Communicatie is een constant proces van meningsvorming. In een sterk veranderde wereld van digital en social media is daarom een contentstrategie van belang bij het ontwikkelen van content. Een contentstrategie zorgt ervoor dat relevante informatie gedeeld wordt om de arts te inspireren en het voorschrijfgedrag te beïnvloeden. Tijdens deze masterclass krijg je in twee sessies alles wat je moet weten over de contentstrategie en hoe je dit moet toepassen in jouw organisatie. 

In de ochtendsessie wordt de theorie behandeld en in de middag wordt dit toegepast in de praktijk. Daarnaast kan je na de masterclass optioneel een unieke persoonlijke sessie krijgen met Fleur van Beinum. In een 1 op 1 gesprek kan jij in 1.5 uur alles vragen over jouw contentstrategie en kan je samen met Fleur jouw content problemen oplossen. 

Custom made workshop
Geef jouw team toegang tot de Contentstrategie in 1 dag masterclass & verhoog het kennisniveau van jouw team. Wanneer je minimaal 4 deelnemers van één organisatie inschrijft krijg je een custom made programma aangeboden waarbij je een eigen content onderwerp kunt aandragen bij Fleur van Beinum. Het grootste voordeel van de custom made programma is dat jouw organisatie als uitgangspunt wordt genomen. De theorie en het praktijkgedeelte wordt ook toegepast op jouw organisatie. 

€595

Donderdag 26 november


INSCHRIJVEN


Wat je leert in deze Masterclass:

In deze masterclass worden alle handvaten van een contentstrategie uitgelegd en in de praktijk gebracht. De masterclass is speciaal gemaakt voor marketeers uit de farmaceutische industrie. 

Deze cursus bevat:

  • Masterclass van 10:00 – 14:30

  • Persoonlijke sessie met Fleur van Beinum (optioneel voor €175)

  • Online video meeting

  • Een biologisch Lunchpakket. Hiermee steunen wij de lokale kleine ondernemers in Amsterdam. (Het lunchpakket wordt opgestuurd)

  • Certificaat


Custom made programma 
Geef jouw team toegang tot de Contentstrategie in 1 dag masterclass & verhoog het kennisniveau van jouw team. 

MOGELIJKHEDEN BESPREKEN

Wij helpen u graag

Programma

Het programma bestaat uit een ochtend en middagsessie. Daarnaast is er optioneel een follow up sessie met Fleur van Beinum

Ochtendsessie: contentstrategie

In de ochtendsessie wordt de theorie behandeld
van een contentstrategie.

Middagsessie: drie modules 

De middagsessie bestaat uit het praktijkgedeelte. In deze sessie worden deze drie modules behandeld. Deze vormen de basis voor jouw operationele content kalender.

  1. Opzetten van een contentstrategie: de meest gemaakte fouten en hoe deze te voorkomen.

  2. Centrale content planning: van silo denken naar een consistent en geïntrigeerd verhaal.

  3. Data vanuit Google Search, inclusief concurrentie analyse op copy H1 (main title) en H2 (subtitels).

  4. Intern stakeholder management en reporting.

  1. Hub, hero en help content indeling. Dit model geeft een houvast voor je content planning. 

  2. Opzetten content thema’s: waarom heb je deze nodig en hoe content (stories) het bewijs vormen van je brand claim. 

  3. Tips, tricks en trends voor content productie. 

Programma

Het programma bestaat uit een ochtend en middagsessie. Daarnaast is er optioneel een follow up sessie met Fleur van Beinum

Ochtendsessie: contentstrategie

In de ochtendsessie wordt de theorie behandeld
van een contentstrategie.

  1. Opzetten van een contentstrategie: de meest gemaakte fouten en hoe deze te voorkomen.

  2. Centrale content planning: van silo denken naar een consistent en geïntrigeerd verhaal.

  3. Data vanuit Google Search, inclusief concurrentie analyse op copy H1 (main title) en H2 (subtitels).

  4. Intern stakeholder management en reporting.

Middagsessie: drie modules 

De middagsessie bestaat uit het praktijkgedeelte. In deze sessie worden deze drie modules behandeld. De behandelde modules zijn een toevoeging voor jouw content kalender. 

  1. Hub, hero en help content indeling. Dit model geeft een houvast voor je content planning. 

  2. Opzetten content thema’s: waarom heb je deze nodig en hoe content (stories) het bewijs vormen van je brand claim. 

  3. Tips, tricks en trends voor content productie. 

Persoonlijke follow up sessie:

€175

Na de masterclass weet je hoe je een solide contentstrategie moet vormen en hoe je de meest gemaakte fouten kunt voorkomen. Daarnaast kan je het hub, hero, help model toepassen op je content kalender om de content naar een hoger niveau te tillen. Maar nu je de kennis hebt begint pas het echte werk.

In deze persoonlijke 1 op 1 sessie wordt er direct concrete stappen gezet in de goede richting voor jouw contentstrategie. Alle vragen die je hebt kun je stellen aan Fleur, Hierop geeft zij met haar kennis en ervaring een op maat gemaakt advies. Dit advies helpt jou met alle content problemen/uitdagingen.

Deze unieke sessie bieden wij aan voor €175 per deelnemer. Bij een custom made programma is de follow up sessie eveneens 1,5 uur per deelnemer met een korting van € 25 per persoon. 

Docent 

Fleur van
Beinum

‘Getting things done’ mentaliteit

Met ruim 20 jaar ervaring bij 35+ A-merken en bureaus op nationaal en internationaal niveau heeft Fleur Willemijn haar credits verdiend in het digitale vakgebied. Vanuit een multidisciplinaire, wetenschappelijke, achtergrond benadert zij digitale strategie, trends, content, data en social media om als een advocaat van de duivel de vinger op de zere plek te leggen. Met een “silo-agnostic” visie gaat zij voorbijgaat aan de geijkte “eilandjes politiek” door marketing, sales, public relations, corporate communications, customer care en employer branding te combineren in één faciliterende content afdeling met een traditionele Editor in Chief. Inclusief het belang van stakeholder management en reporting voor intern draagvlak.

Ervaring: JDE, KLM, Unilever, eBay EMEA, ABN AMRO, Leaseplan en TEVA

Industrie: healthcare, financial, FMCG, lifestyle, travel

Fleur van Beinum 

'Getting things done' mentaliteit

Met ruim 20 jaar ervaring bij 35+ A-merken en bureaus op nationaal en internationaal niveau heeft Fleur Willemijn haar credits verdiend in het digitale vakgebied. Vanuit een multidisciplinaire, wetenschappelijke, achtergrond benadert zij digitale strategie, trends, content, data en social media om als een advocaat van de duivel de vinger op de zere plek te leggen. Met een “silo-agnostic” visie gaat zij voorbijgaat aan de geijkte “eilandjes politiek” door marketing, sales, public relations, corporate communications, customer care en employer branding te combineren in één faciliterende content afdeling met een traditionele Editor in Chief. Inclusief het belang van stakeholder management en reporting voor intern draagvlak.

Ervaring: JDE, KLM, Unilever, eBay EMEA, ABN AMRO, Leaseplan en TEVA
Industrie:  healthcare, financial, FMCG, lifestyle, travel

[happyforms id=”5099″ /]

Inschrijfformulier Masterclass ‘contentstrategie in 1 dag’


    Privacy Settings
    We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
    Youtube
    Consent to display content from Youtube
    Vimeo
    Consent to display content from Vimeo
    Google Maps
    Consent to display content from Google